Kurs marketingu – a może warto?

31 maja 2018

Nad zapisaniem się na kurs marketingu waha się wielu z nas. Powszechna opinia głosi, że należy się go uczyć poprzez praktykę. Jednak odpowiedni kurs, obejmujący teorię i praktykę, na pewno jest dobrym pomysłem.

Marketing nadal jest w cenie! Ponadto świetnie się rozwija, a specjaliści są poszukiwani na wagę złota. Warto samemu zdobyć nieco wiedzy na ten temat i pomóc swojej firmie w rozwoju oraz reklamie.

Marketing jest pojęciem tak szerokim, że w zasadzie trudno mówić o jednym kursie. Z tej dziedziny macie wiele szkoleń i warsztatów do wyboru – na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, m.in. content marketing, webwriting, budowanie marki, link building, SEO i pozycjonowanie, Facebook marketing, Google AdWords, social media, marketing małej firmy, Google Analytics, videomarketing, storytelling, marketing analityczny itd.

Dzięki kursowi dowiesz się, jakie działania warto podjąć, aby zbudować wizerunek marki, lepiej sprzedać oferowane produkty lub usługi. Jeśli masz ograniczony budżet, nauczysz się odpowiednio dopasowywać do niego narzędzia.

Wybieraj warsztaty, które oferują wiele godzin praktycznych, ale także są prowadzone przez doświadczonych marketingowców. Na pewno podzielą się oni przykładami ze swojej działalności, pokażą plusy i minusy konkretnych rozwiązań, a także doradzą.
(KKW / Fot. Pixabay/cc0)

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.